måndag 21 maj 2012

Ryktet om min död är betydligt överdrivet


8 kommentarer:

Birgitta sa...

Gött å höra att i ä tebaka :-)

Mian sa...

Åh så skönt att höra!

Rajson sa...

Gôtt, då kan vi lugnt vänta in nya fantastiska foton!

Anonym sa...

Det var väl det jag visste!
Kul idé förresten med tidningsklippet.

Annika

Lena Börjesson (Liisanantti) sa...

Fyndigt och rätt årtal är med oxå :)

Birgitta Nilsson sa...

Hej. Hittade din sida när jag förgäves letar efter recept på malibousås. Såg i tidigare inlägg att du planerat denna sås. Är det möjligen något du vill dela med dig av?
Hoppas på tur gör Birgitta Nilsson på Tjörn.
mostergittan@gmail.com

reneesfotoblogg sa...

Birgitta Nilsson: Kära nån, få se nu om jag kommer ihåg. Fick ingredienserna av "Laxbutiken" för länge sedan.
Tror det var ungefär så här: Ordentligt med vitlök får svettas i smör och sedan några deciliter grädde som får koka ihop. Så smaksätter man med Maliboulikör. Salt och peppar förstås. Vill man ha den tjockare så kan man naturligtvis reda av den. Jag tror jag hade i en redig klutt Creme Fraish också.
Hoppas du kan få till det annars tror jag att du kan maila och fråga Laxbutiken.

Lena sa...

Jag väntar med spänning på foto från äventyret!