måndag 19 september 2011

Godmorgon!

Jaha, för somliga kanske!
Själv ska jag iväg och dra fast en titanskruv i käften och hur himla roligt är det?
Dessutom har det regnat oavbrutet sedan i går kväll så skörden blir mindre och mindre.
Men vad fan spelar det för roll, tröskhelvetet är ju ändå sönder.
För den som då inbillar sig att min negativa inställning har med måndag att göra har helt fel, det är precis lika djävligt alla dar i veckan.
Kanske inte lördag och söndag då för då är tandläkaren stängd.

4 kommentarer:

bakom berget sa...

Jag förstår precis vad du menar. Å du...ska du ha nåt som är det allra minsta utöver den vanliga standardytterdörren....bered dig på att vänta. Vi beställde en vänsterhängd gångdörr i pardörren..Oj oj oj....Beställde den i början av juli, men än har vi inte sett den. Idag har dessutom plasthelvetet blåst sönder där i dörrhålet, så nu har det regnat in.
Hoppas det gick bra hod käftis!

Hej hopp!

Christina sa...

Iiiihhh, det där låter hemskt, tycker jag som har tandläkarskräck. Vad har du gjort som kräver en titanskruv i käften?

Karins fotoblogg sa...

Tja, det verkar som att läget kunde vara lite ljusare va? Hoppas att det går bra hos tandläkaren och att regnet håller sig borta från era skördar!

Tack snälla du för awarden, lilla jag!!! Pinsamt nog så såg jag den inte förrens igår men det var lögn i helvete att skriva kommentar, blogger liksom käkade upp varenda en jag försökte posta till dig...
Du är också en stor inspirationskälla och jag tycker det är trist att vi ska bo så långt ifrån varandra, tror nog vi skulle kunna gå en trevlig fotopromenix eller två :)

reneesfotoblogg sa...

Åsa: Blir att köra med standard förstår jag.

Christina: Varit i slagsmål serru! Nä, skoja bara! En tand fick en spricka i roten och fick dras ut och då tänker jag köra med inplantat.

Karin: Ingen orsak! Visst hade det varit roligt och kunna utflykta tillsammans. Faktum är att jag ändå har en Karin som fotokompis och peppare. Ibland behövs det så man kommer sig för.