onsdag 19 maj 2010

Bortom horisonten

8 kommentarer:

Anonym sa...

Just en sådan där "drömbild" som jag älskar. Tror jag kryper in i snäckan en stund å lyssnar på havet istället för att lyssna till verklighetens brus.

Annika

reneesfotoblogg sa...

Annika: Har man förmågan att kunna krypa in i en imaginär snäcka då och då och lyssna på havets brus så tror jag att man lättare kan stå ut med verklighetens ibland öronbedövande (läs orkanstyrka) brus.
mvh R

Christina sa...

Du är så himla duktig på det här...men får jag komma med lite kritik?
Jag tycker horisontlinjen känns lite för skarp och hård mot resten av bilden, men du kanske har en mening med det?

reneesfotoblogg sa...

Helt rätt Christina! Roligt att du noterat. Två bilder hoplagda. Är inte säker på hur horisonten skulle se ut om havet dragit sig tillbaka och oändlig öken uppstått. Skulle säkert vara lite disigt i solgasset.
mvh R

Christina sa...

Skönt att du inte tog illa upp. Du kanske skulle prova med att blurra lite?

reneesfotoblogg sa...

Blurra var det ja!;)

bakom berget sa...

Jag väntar mig nästan, att en krabba ska krypa in i bild....
Åsa.

reneesfotoblogg sa...

Åsa: Det fanns ingen i burken med semesterminnen.