fredag 1 december 2017

Amelia Adamo....

... är en brud helt i min stil.
"Sparka dom på pungen eller flytta på dig!" 
Kontentan av hennes besök i morgonprogrammet.
Jag vill på inget sätt förringa många mäns beteende, det är på inget sätt legitimt att bete sig som en tölp men med förlov sagt, varför står man som ett fån och låter det ske.
Har själv jobbat i ett mansdominerat yrke, fått många hjärtliga kramar och uppskattande tillmäle men alltid med största respekt och jag kan garantera, hade någon gått över gränsen så hade vederbörande fått en skopa som han sent skulle glömma.
Tänker att kvinnor just nu binder ris till sin egen rygg genom att tolka varenda liten vänlighet som trakasserier och ska jag vara ärlig så har mycket ett löjets skimmer över sig.
Nu lär jag väl få på moppe men det skiter jag i för jag är så gammal så det biter inte på mig.

Inga kommentarer: