onsdag 22 januari 2014

Lite romantik i vintermörkret......



5 kommentarer:

Rajson sa...

Ranunklar kan man aldrig få för mycket av!
Som små ljuvliga sockerpraliner!

Evas Kvarnaro sa...

Så skirt och ljuvligt lent.
Ja sannerligen romantiskt !

Sen ser jag fyrbenta sötnosar oxå

Må väl/ Eva

reneesfotoblogg sa...

Rajson: Tusenbladsblomma.....minst!

Eva: Man tackar. Söta och rara fyrbeningar har vi gott om, både små och stora.

Anneli - A'la Foto sa...

Så TOKIGT snyggt! Jag förstår inte hur du gör! Det ser så otroligt enkelt ut men det ÄR inte det! Jag lyckas inte få lika underbara bilder som du! Dessa är fantastiska! Jag gillar den understa lite kallare bilden bäst! Färgskalan tilltalar mig då jag absolut inte skulle få till den hos mig! :)

Jag önskar er en skön helg!

reneesfotoblogg sa...

Anneli: Tusen tack! Det är ju det som är så roligt och inspirerande just att vi är så olika i våra uttryck.