fredag 13 juli 2012

Drömlikt

Köpte en buske på rea förra hösten och vad den heter kommer jag inte ihåg men nu blommar den så vackert.
För övrigt bakade jag igår en nektarinpaj, köpte en bunt skraplotter, tog Husbonden under armen och åkte för att uppvakta pappa på 89-årsdagen.
Ringde också och påminde Huliganen om att gratta morfar.
Det var bara det att han fyller den 12 Augusti!
Fifan, detta kommer jag att få äta upp till döddagar.







































Här kan du se mer vackra bilder: Cottage Garden Party.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fin buske och vackra foton. Man ska aldrig missa ett tillfälle att fira 88år och 11 månader är inte fy skam det heller. Och om en månad kommer det säkert fler gratulanter så nu fick lilla pappa ett extra besök.

Mian sa...

He he... då får du köpa nya skraplotter och åka dit i augusti igen :-)
Fin blomma!

Ninna sa...

Haha,kommer ihåg när min far blev gratulerad på 40-årsdagen. På rätt dag - men ett år för tidigt!

Birgitta sa...

I min diagnos ingår ¨Hjärndimma¨ bra att skylla på:-)

Anonym sa...

Kalla det genrep, det har alla stora teatrar ju!
Irene

Lena sa...

:-))