onsdag 3 november 2010

Köp inte boken.......

.... som handlar om "Knugens" hemliga liv.
Spela inte förläggare och författare i händerna.
Låt dom inte tjäna en enda krona på sitt snaskande.
För man ska inte inbilla sig att dom skrivit boken för att svenska folket ska bli upplysta om vilken sorts människa Sveriges stadsöverhuvud egentligen är (förvånansvärt normal med tanke på sin uppväxt skulle jag säga), utan deras syfte är endast ett och inget annat, nämligen att tjäna pengar.
Jag skiter fullkomligt i vad Carl-Gustaf har gjort och inte gjort genom åren.
Jag känner honom inte och att kalla honom stadsöverhuvud är egentligen löjligt, han har ingenting att säga till om.
Om han gick på klubbar i Stockholm som drevs av kriminella (vilka klubbar var inte det) eller om han hade affärer med kvinnor (vilka karlar har inte haft det) rör mig inte i ryggen.
Denna bok har inget annat syfte än att ge näring till människor med hyenamentalitet.
Och att generera stålar till förläggare och "författare".

3 kommentarer:

Sven sa...

Bra rutit Fru Karlsson! Jag håller
på Du. Hyenor var det rätta ordet
sa Bill... o.s.v. mvh Sven

bakom berget sa...

Jaa du...Det skulle aldrig falla mig in, att ens lägga en endaste enkrona i fickan på dom där töntarna. Jag såg dom på TV i morse..Fnys....Skrattretande små pajasar! Det är vad jag, kan komma på!
Bra att du skriver om det!
Åsa.

reneesfotoblogg sa...

Sven: Åh, vad vi håller med varandra, du och jag.....mjau på dig.

Åsa: Pajaser var ordet....sa Bull! Riktiga superfjantar!