måndag 28 juni 2010

Granskott och Tallefjant

2 kommentarer:

Karins fotoblogg sa...

Grönt ÄR verkligen skönt! Fina bilder på granskott och tallefjant :) Bilderna i inlägget nedan griper tag i mig. Vackra och stämningsfulla. Griper tag i mig gör också historien om Annie.... Man undrar verkligen över mänskligheten...ibland... höll jag på att skriva, men tyvärr så är det rätt ofta jag undrar.

Tragiskt med hårddisken också. Har du kommit över det? Hoppas dock att du vinner pris med dina bilder!

reneesfotoblogg sa...

Tack Karin! Vi kände Annies bror väldigt väl. Han var ofta gäst hos min svärmor och då gick han till fots ca tre kilometer genom skogen som han kände som sin egen ficka. Även i kolsvarta natten. Maken korrigerade mig igår och sa att det var inte stekpannan utan hennes yxa dom använde. Ibland, hemska tanke, så skulle man vilja ha öga för öga och tand för tand (heter det så?)
Betr. hårdisken så var det LaCie som helt sonika slängde alla bilder när dom skulle göra ett garantijobb. Det är några år sedan nu men det svider allt ibland.