fredag 13 november 2009

Till Birgitta....



.... som har en utmaning framför sig.
mvh R

3 kommentarer:

Karins fotoblogg sa...

Tack snälla för din kommentar. Ja både du och jag gillar visst att fixa med bilderna :)
Ibland vet jag inte om jag går överstyr eller om det blir tjatigt. Men just nu så tycker jag att det är kul(har ju, som jag tjatat om tidigare, en fotosvacka) och är det kul så är det bra!

Jag är medlem på fotosidan men har inte lagt upp något. Jag blev medlem för längesen men har liksom aldrig kommit till skott. Kanske jag skulle, då jag gärna vill ha feedback på bilderna. Men jag får för mig att det bara är "proffsen" som får det. Och just nu så känner jag mig inte som en hejjare på att fota så jag avvaktar nog lite :)

Jag har fortsatt under inlägget: Intrång?

Trevlig kväll!
(det här är egentligen helt sjukt, jag och maken sitter och surfar bredvid varandra på varsin dator. en lördagkväll.... Men alldeles strax ska vi ta och kika på en film och bete oss som folk ;) )

reneesfotoblogg sa...

Nu måste jag lägga in mitt veto!
Vaddå proffs?
Du är mycket duktig, både med kameran och i efterarbetet.
Dessvärre måste jag säga att det var roligare när jag började lägga ut bilder för ett par år sedan.
Det var många väldigt duktiga fotografer som kommenterade och då visste man att man var på rätt väg.
Därmed inte sagt att jag inte uppskattar andras kritik men det blir mindre och mindre konstruktivt.
Nu lägger jag bara ut då och då när andan faller på.
Är med i en fotoklubb sedan några år och det är givande.
Vann en tävling häromdagen där flera klubbar var med och fick ett presentkort på tusen spänn. Räcker till ett ordentligt minneskort för jösses vad den nya kameran slukar.
Tror jag ska gå ner och göra gubben sällskap framför teven nu.
mvh R

Karins fotoblogg sa...

Tack snälla Renée! :)

Tja, vem vet kanske vi möts även på fotosidan någon dag ;)

Jag och maken gick med i Uppsalas fotografiska sällskap för att kunna delta i en kurs om porträtt och ljussättning(som vi förövrigt ska på idag)och det känns kul att träffa "fotomänniskor" på riktigt. Kanske man skulle engagera sig lite i den i stället för att snurra runt i cyberrymden?

Trevlig söndag!