fredag 13 november 2009

Man ska inte hetsa upp sig.....

.... men det är jädrigt svårt att låta bli.
Alternativet är att stänga ute sig från omvärlden.
Inte läsa tidningen, inte lyssna på radion eller titta på teve.
Men tyvärr så gjorde jag misstaget att börja min dag med att titta på teve och läsa GP.
Och fifan vad förbannad jag blir:
HÖGSTA HÖNSET PÅ VATTENFALL FÅR SEXTIO MILJONER I PENSION OCH AVGÅNGSVEDERLAG!
Och det för att han missköter sitt jobb och dessutom uppträder arrogant och maktfullkomligt.

TVI VALE!!!!!!!!!!!

5 kommentarer:

Karins fotoblogg sa...

Ack vad jag instämmer i ditt TVI VALE!

Lena sa...

Jag stänger av numera, orkar inte ta in. Det är synd, för om "alla2 blev upprörda och hördes kanske vi såsmåningom får ett slut på detta.
Det är konstigt att man inte gjort en översyn av de avtal man har i alla fall i statliga bolagsstyrelser. Regeringen har ju varit tydlig i frågan.

reneesfotoblogg sa...

Jag önskar jag kunde stänga av!

Anita sa...

Jag orkar inte lyssna längre... Märkligt att inte politiker och andra ansvariga verkar bry sig trots att de borde förstå människors ilskna reaktioner. Eller så bryr dom sig inte heller...

reneesfotoblogg sa...

Smulan: Det är just det som är det hopplösa, man känner sig maktlös!
mvh R