måndag 19 oktober 2009

Det gäller att snabba sig......

....medan den gröna lampan lyser och uppkopplingen fungerar.
Telefonen och internet har ju varit kaputt de senaste dagarna.
Ringde och felanmälde i morse från mobilen.
Drag ur allting, vänta 45 minuter, proppa i och så ska det fungera, var rådet jag fick.
Sure, säkert, alla gånger.
MEN DET FUNKADE.......I EN KVART!
Då la uppkopplingen av.
Grabbade telefonen för att felanmäla och medan jag sitter och väntar så börjar det krasa och sedan la även den av.
Mobiltelefonen fram igen, ny felanmälan.
Förklarade att vi har problem vid dåligt väder så det måste vara på utsidan felet ligger.
Är det inne i huset får man betala reparationen själv.
DET VAR BÄTTRE FÖRR!
Just nu fungerar uppkopplingen men inte telefonen.
Det gäller att sno sig runt hörnet och slänga iväg detta inlägg innan lampan slocknar igen.
Mvh R

2 kommentarer:

Karins fotoblogg sa...

Usch, vad trist det här lät! Hoppas att det funkar snart!

Det är jag som har lekt med lite olika texturer där jag blandar och ger lite med olika blandningslägen och opacitet. Så mitt svar är alltså: nej, det är inte ett action från PW. Men nu blev jag ju nyfiken på hur de ser ut! :)

reneesfotoblogg sa...

Så är det att bo på vischan. Man får ta det onda med det goda.
PW=thepioneerwoman.com. Där finns actions att ladda ner, 1 och 2. Går direkt in i PS.
Måste säga att du är en fena på bildbehandling, lite avis.
mvh R