måndag 20 april 2009

En gång.......

..... vill jag åka med i en ballong.
Dom blåser upp sig på en fotbollsplan strax intill och så kommer dom strykande över taken innan dom stiger till väders.
Ibland är det en fyra-fem stycken av olika färger och utseende. En ser ut som en hoprullad tidning.
Djuren har numera lärt sig att det konstiga väsandet från ingenstans inte är farligt, men i början sprang dom som besatta.
Ser nog lite lustigt ut ovanifrån när jag står med kameran riktad rakt upp och jag kan ju se att folk däruppe tar kort på mig också.
Säger som Nalle Puh:
Kan man vara nere i en luftballong?



4 kommentarer:

Christina sa...

Wow, den första bilden var verkligen annorlunda och himla läcker. Magisk.

reneesfotoblogg sa...

Det är faktiskt ganska vackert eftersom det ju alltid är fint väder och blå himmel när dom stiger upp.
mvh R

Karina sa...

Du är inte klok, tänk om du får för dig att kravla dig ur. Drt skulle jag gjort, precis som jag nästan gjorde högst upp i Pariserhjulet på Liseberg...huga.
Svindel kalla det visst..

Kram

reneesfotoblogg sa...

Men Karina, svindel, det är ju grisöra!
mvh R