torsdag 4 december 2008

Nu är det den tredje dagen.....


.......och då faller valet på Daffies blogg.

Motivering: Bonzos bästis, roligt skrivet, och mycket aha och jamenvisst.

För övrigt så har jag varit på banken, Klädkällaren, Plantagen, överlämnat en födelsedagsblomma, grönsakshandeln och Jysk.

SÅ NU ÄR JAG TRÖTT!

Är det något i luften eller? Stadsluften?

Men lika förbannat måste jag åka till Klubben och äta jultallrik. Funderar om jag inte håller på att få influensa, eller varför inte röda hund och scharlakansfeber. Helst allt på en gång! Kan till och med tänka mig att gå ut, slinta och tratta på arslet bara för att slippa. Behöver nödvändigtvis inte bryta något ben men en liten stukning kanske......

Tyvärr så är det förbeställt så det går nog inte att utebli och det är ju trevliga människor så jag får väl offra mig.

mvh R

Inga kommentarer: