tisdag 24 april 2012

Uppdatering från föregående inlägg

Citymail får kredit för snabbt svar och försäkran om bot och bättring.
Men Posten.....nääääee!
Om man går in på Posten.se och tar fram en för klagomål avsedd sida samt skriver sin lilla promemoria med namn och allt, det gick inte att sända iväg utan ingående uppgifter om min person, då får man svar från Posten i Finland, på finska med svensk översättning förvisso, där man talar om att detta ligger lite utanför deras utdelningsområde..............
Nu ska jag inte skriva med stora bokstäver vad jag skulle vilja göra med berörd personal på posten men kanske att man skulle kunna stoppa upp..................
Eller varför inte be dom fiska upp ett brev i brevlådan och så SMÄLLA IGEN LUCKAN UTAV BARA HELVETE.........
För dom som eventuellt tror att jag är arg.
Icke!
Sånt här roar mig numera, det ger lite krydda i vardagen.
Och bloggen är ett underbart ställe för att dela ut snytingar åt höger och vänster och det bästa är ATT DOM FÅNTRATTARNA KAN INTE FÖRSVARA SIG!

Inga kommentarer: