fredag 3 juni 2011

I syrenernas tid



7 kommentarer:

Sven sa...

Och skomakarns semester är över.
mvh Sven

bakom berget sa...

Jag kommer bara på ett ord...LJUVLIGT!
Ha en fin helg!
Kram Åsa.

Ninna sa...

Mmm,kan känna doften. (det kan i och för sig bero på att våra syrener blommar utanför husknuten)

Laila sa...

Jag älskar syrenen! När jag blir "stor" ska jag ha en egen syrenberså! ;-)

Sitter här och njuter av dina vackra bilder medans doften från min syrenbukett fyller rummet

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Härliga bilder på syrenerna! Och du - grattis!! Du vann nämligen tävlingen i Fototriss, tog hem 30% av alla röster så det blev en rätt ohotad seger :)

Om du skickar mig ett mail till fototriss snabela gmail punkt com så ska jag skicka dig mer information om vinsten.

Grattishälsning från
Helena på Fototriss

Christina sa...

Grattis till vinsten som jag ser att du har kammat hem!
Våra syrener blommar också för fullt här, och jag vill bara vara utomhus.

reneesfotoblogg sa...

Sven: Jag vet inte hur det går för skomakaren nu för tiden för här är häggarna paketerade i silverfärgat nät och har varken blad eller blommor.

Åsa: Tack och detsamma till dig!

Ninna: Dess syrenerna har jag fotat på Tjörn för våra egna blev av med sina blommor i en nattfrost.

Laila: Väl bekomme!

Helena: Nu blev jag paff och väldigt glad. Tack för att du ordnar tävlingar så vi vanliga fotografer kan få vara med.

Christina: Tack, och akta dina ögon i solen bara!