måndag 4 februari 2013

Hemma hos........

Den nya bokhyllan med glasdörrar från "the flat-pack store" och de nya fåtöljerna som hade benen insydda i botten och inköpta på det dyra möbelhuset.
Billiga Ikea har väldigt bra instruktioner till sina möbler men inte förrän efter två telefonsamtal till dyra möbelaffären kom det fram vart benen fanns att hitta.
Älskar inte skinn men med en Gårdshund och Pittbulle så får man tänka om.
Den store har inte klivit upp ännu men den lilla har redan boat in sig.

Husmoderrns hörna

Husbondens hörna


9 kommentarer:

Carina sa...

...och dessutom djurvän. Jag lägger mig som följare :)
Ha en skön måndagskväll.

Birgitta sa...

Ja och vitt skinn hade ju heller inte varit så lyckat ;-) Det blev ju både snyggt och praktiskt

reneesfotoblogg sa...

Carina: Vad gör man inte för de små?

Birgitta: Väldigt goa att sitta i är dom också, även för oss.

Lena sa...

Snyggt och hemtrevligt!

Lena Börjesson (Liisanantti) sa...

Vad snyggt det var med ben och allt.

Rajson sa...

Ser ytters hemtrevligt ut!
ramlade in på ett TV-program från England idag."Grand Design" där ett par byggde ett nytt hus och hade var sin skinnfotölj som ni i det fantastiska vardagsrummet. Men de shoppade också var sin skinnsoffa till sina hundar! Något att kopiera,eller...?!

DDT sa...

Åh läsfåtölj med fotpall... Om jag hade det skulle jag aldrig komma iväg till jobbet. Kanske lika bra att jag inte investerar i några fotpallar. Nu måste jag ta mig ur fåtöljen när jag får knäkramp efter någon timme.

reneesfotoblogg sa...

Rajson: Det har varit på tapeten att behålla dom gamla fåtöljerna till hundarna men någon måtta får det vara!

Tjockisen: Man måste ha fotpall annars kan man inte sova i fåtöljen!

bakom berget sa...

Snyggt!
Ja nu har jag oxå Firefox och det verkar vara reklamfritt.