fredag 15 februari 2013

En gammal godisburk....

.... kan vara rätt så vacker med rosor i.


2 kommentarer:

Rajson sa...

Så romantiskt att man blir lite tårögd!
Undrar om ditt rävgift eller vad det nu var Husbonden till slut hittade skulle göra undervärk på min sträcka rumpa?
Lutar att lägga net Kärringkånken med. Maken vägrar börja med analoba och jag känner inte för att banta.Ett tag lutade jag åt att jag skulle leta fram en ny make i de finska skogarna men jag ganska nöjd med kära maken.Det får bli en annan sport,ngt lugnare.

reneesfotoblogg sa...

Rajson: Det där med att hitta ny make i Finland låter lockande. Har alltid haft en dragning åt det hållet, höga kindknotor, muskulösa, fåordiga...... eller?

Huruvida man kan bota sträckt rumpa med rävskabbsmedicin så vet jag verkligen inte, men du slipper både rävskabb och fästingar så kanske....