lördag 9 juli 2011

Längs med vägen på morgonen







6 kommentarer:

marina sa...

Vackra bilder som alltid! Trosorna som Vera ska ha vid löpet är special för just frallor och tillverkas av Nathalie Wallin, Gimli gård, via hemsidan www.estherk.se. :)

Lena Börjesson (Liisanantti) sa...

Tjusigt med morgondagg i spindelnätet, men jag får inte ihop det med ovanstående kommentar.
Ps. Tack för kritiken på min blogg. Den sved ju inte ens en gång. Nästsista bilden tyckte jag var lite fräck med bara det yttersta som var skarpt.
F.ö hade du nog fått ett gott skratt åt dom som raderades.
hade behövt köpa in nya egna objektiv, men men pengarna var finns dom. Ha en go helg

reneesfotoblogg sa...

Marina: Tack! Har varit inne på hennes sida men kan inte hitta några trosor alls. Kanske ska maila henne när det blir aktuellt igen.

Lena: Jo, serru, vi använder speciella trosor när vi löper. Gör inte du det?
Var inte så säker på att jag hade skrattat år dom bilder du ratat, kanske hade jag sett andra kvaliteter än du. Man blir så lätt "hemmablind". Det är bra att låta någon annan titta på de egna bilderna då och då har jag lärt mig.
Betr. objektiv: Kolla på begagnat på Fotosidan. Det finns folk som byter objektiv fortare än jag byter skjorta.
Ha det gott!
PS. Om allting klaffar så åker vi gärna med på lördag till Falköping.DS

Lena Börjesson (Liisanantti) sa...

Ska kolla på fotosidan o det vore kul med sällskap bland blommorna.
Jag har slutat med löpning o hundar oxå.
Ha ha satt här på jobbet o undrade om det kommit ut särskilda löpartrosor precis som sportbh :)

Sven sa...

Längs dikeskanten och inte en en-
daste baldersbrå har Du fått med.
Det stämmer förmodligen som de
sjunger i visan, den är inte fin
nog. Ha de gott. Sven

reneesfotoblogg sa...

Sven: Bara för din skull ska jag gå ut i morgonväkten och leta efter Baldersbrå och fota.
Ha det bra i sommaren!
mvh R