onsdag 9 december 2015

Det här med att hänga.

Det var väldigt vad allting hängs nu för tiden!
Det är inte nog med att det hänger på valda delar av kroppen, eller det mesta om man ska vara ärlig.
Gäddhäng, gumpåsar på kinderna så man har tre hakor och då räknar jag inte dubbelhakorna.
Tuttarna hänger så klart och magen börjar tangera knäna, det enda som fortfarande håller sig uppe är arschlet för där sitter en hel del fett och liksom stagar upp det hela.
Som sagt, inte nog med det utan nu ska man hänga med människor också!
Har nog inte riktigt kläm på hur man gör det måste jag tillstå.
Hänger man med armbågarna på bordet allt medan man konverserar?
Men jag är lärd att det är dåligt bordsskick så det låter sig inte göras.
Eller ska man ha en par trapetser uppmonterade i sällskapsrummet där man ber kompisar hänga sig i knävecken tillsammans med familjen alltmedan man fikar?
Jaha ja, och hur i hillvitte var det tänkt att få i sig kaffet då när man hänger där upp och ner?
Dessutom är det en praktisk omöjlighet att få upp mig i ett dylikt redskap, till det behövs en lyftkran.
Kan det vara så att man ska hänga på varandra under samvaron? Detta sagt med tanke på att det pussas och kramas i tid och otid. Man kan ju ibland tro att en del personer har tappat närminnet när de måste slänga sig om halsen på varandra när någon har varit på toaletten i fem minuter.
Skit samma människor får hänga hur de vill och själv ska jag gå ner och hänga med Husbonden innan han går ut i stallet.

Inga kommentarer: