tisdag 17 januari 2012

Dimmiga bilder

Skräcklan, Vänersborg idag.








12 kommentarer:

Unknown sa...

Så vakkre bilder ,,magisk,,
Klem Marit.

Lisette sa...

En lisa för min stackars oinspirerade " konstnärssjäl" ;)
LJuvliga bilder. Det är (nästan) så att jag tar tag i penslarna ;)

nillas liv på pinnen sa...

Shit, så vackert! Som inledningen till en bra roman.

bakom berget sa...

Som alltid blir jag mycket imponerad av Dina fina bilder.
Ha det gott!
Kram Åsa.

reneesfotoblogg sa...

Marit: Jag tackar!

Lisette: Men måste du inte ha lite till konstvandringen?

Nilla: Om jag lägger till lite sepia så kan du använda någon till omslaget på den beiga.

Åsa: Tusen tack Åsa.

Chokladvillan 1910 sa...

Oooooooooo vad fina bilder ! :D

Lippe sa...

Jag kan riktigt känna den där tysta bomullskänslan som blir i dimman, då när det nästan är magiskt att gå omkring och man känner sig som den enda människan i hela världen!
Gillar!

Anonym sa...

Dramatiska bilder. Lite Hitchcock-känsla över det hela, men så är det ju på Skräcklan också.

Annika

Ninna sa...

Snyggt! Om man bortser från vattnet är det så det har sett ut här också idag!

reneesfotoblogg sa...

Fam Zaar: Tusen tack och välkommen hit!

Lippe: Våtkallt omslag kan man säga.

Annika: Det var tretton varulvar med också!

Ninna: Men det är faktiskt ganska vackert ändå, när man ser det genom kameran alltså.

oumberligating sa...

Fina bilder, verkligen, men jag blev nog lite "frusen" ska nog gå och ta mig en kopp kaffe!
Kram ifrån Oumberlige Peter!

reneesfotoblogg sa...

Hjärtligt tack Peter!