lördag 28 januari 2012

Åh vad det är gott.....

....innan man börjat äta!
Smågodiset alltså!
Salta sillar, geléhallon, Lonkakola, praliner och andra oidentifierbara saker som ligger så frestande strax innan kassan i affären.
Det är väldigt lätt att få ihop ett halvt kilo.
Och fy fabian vad äckligt det är när man kommit genom halva påsen.
Får nog ta mig ett glas Samarin.
Skulle önska att jag hade en liten, liten släng av någon sorts falsk Bulimi, men bara en ytterst mild variant helst av engångskaraktär.

5 kommentarer:

Mina Gouldsamadiner sa...

Hahaha,det där känner jag igen men ändå ska man knöka i sig det tills man nästan spyr...

nillas liv på pinnen sa...

Hm, jag kanske ska skita i att gå och köpa då. Hade liksom tänkt det annars.

Lena Börjesson (Liisanantti) sa...

Ha ha LCDFGH då? Vi hittade lite skumtomtar till halva priset, dom slank ner lätt som en plätt :)

Lippe sa...

Jag äter nästan aldrig godis men när jag väl gör det äter jag alltid så att jag mår skit efteråt. Varför??!

reneesfotoblogg sa...

Kicki: En mild form av ätstörning kanske?

Nilla: Duktig flicka!

Lena: LCHF och hela djävla alfabetet skulle jag säga!

Lippe: Som sagt, lite ätstörning över det hela.