måndag 6 augusti 2018

Funderar och funderar.....

Det har pågått i flera månader nu!
Grubblandet om jag kanske skulle ta upp bloggandet igen.
Det är ganska länge sedan sista inlägget.
En läsare påpekade för ett tag sedan att sista inlägget skrevs den 28 augusti 2017 och att hans liv hade blivit både tomt och innehållslöst sedan dess.
Frågan är om man kan hänga upp sitt bloggande på en enda läsare?
Fast samtidigt så känner jag att jag behöver utlopp för mitt delikata känsloliv där upp och ner tenderar att svänga med allt kortare intervaller nu för tiden.
Ska sanningen fram så skriver jag inlägg mest varje dag, i huvudet alltså men på något förunderligt vis så censurerar jag mig själv och så kommer det aldrig på pränt.
Ska fundera på saken tills i morgon!

6 kommentarer:

em sa...

Två läsare får du!
Margaretha

reneesfotoblogg sa...

Margaretha: Det var roligt att höra att någon av "de gamla" hänger kvar. Då kanske jag gör ett ryck igen.
Renée

Maggan sa...

Här är en till som hänger på!!

reneesfotoblogg sa...

Maggan: Trevligt!

Ina sa...

Välkommen åter Fru Karlsson!
Nu har jag varit riktigt orolig,har blodtrycket gått ner,har PostNord
Skött sig eller är det barnbarnet som stillat känslorna.
Välkommen åter Renee
Jag har saknat Dig.
Sven

reneesfotoblogg sa...

Kära Sven! Åh vad glad jag blir att du fortfarande hänger här! Och vet du, när jag tänker efter så är det väl så att det sista alternativet stämmer bra. Det kvittar hur djävla ilsken och sur jag är så försvinner det som några mm. regn på den uttorkade jorden när den lilla personen hoppar in och begär "en glass, nu!"
Bara vetskapen att du kanske kommer att läsa mina inlägg i fortsättningen ger inspiration och framför allt dina småretliga kommentarer ser jag fram emot.
Puss o kram
Renée