söndag 31 januari 2016

En triss kanske.....

.....med tanke på att en kille i grannorten skrapade fram 30 miljoner igår morse.
Husbonden köper en skraplott då och då men det brukar bli 30 kronor och har man riktig flax gånger två. Man får vara glad för det lilla.
Så jag kör väl en annan triss i väntan på storkovan.
Temat är "många".
Här kan du se hur andra tolkar ämnet.

Lycka är att då och då kosta på sig riktigt många tulpaner.

Lycka är att få skärpa i så många droppar som möjligt

Lycka är ett vallmofält med miljoners röda blommor

10 kommentarer:

Åke sa...

Snygg o färggrann triss! Mittenbilden sticker ut lite extra :)

KulTur i Natur - Tony sa...

En snygg bildtriss!

Anneli - A'la Foto sa...

Ljuvliga bilder där jag älskar tulpaner (vilket du ser i min blogg) men det är ändå mittenbilden som blir min favorit! WOW så läcker!!!

Ha en fortsatt skön söndag!

reneesfotoblogg sa...

Åke: Tusen tack! Inte helt enkelt att få skärpa, minsta lilla vindpust....

tony: man tackar!

Anneli: Då är vi två som älskar tulpaner alltså och detsamma till dig.

KajsaLisa sa...

Fina blommor.

reneesfotoblogg sa...

KajsaLisa: Tusen tack!

dahlia sa...

Fina bilder ,och dropparna var helt magnifika

reneesfotoblogg sa...

Dahlia: Tack för rar kommentar!

Lisa sa...

Jättefina bilder, särskilt mittenbilden gillar jag...

reneesfotoblogg sa...

Lisa: Tusen tack!