fredag 21 oktober 2011

Alingsås, en upplyst stad
















8 kommentarer:

Ninna sa...

Mmm...mera!

Lena Börjesson (Liisanantti) sa...

Du smög runt lite på andraställen ser jag :)
Eller så såg jag inte samma grejer som du.
Tjusigt med träden i rött

reneesfotoblogg sa...

Smög och smög, jag vände bara kameran åt ett annat håll ibland.

mikael.heintze sa...

Ja Renee har igentligen ingen kommentar till dina bilder. Bara jävligt bra bilder :-)

Jenny Penny sa...

Jag håller med Mikael :)
Men en annan sak va KUL att du fått i gång bloggen igen :D

reneesfotoblogg sa...

Mikael: Inte svära åt mig, jag är så känslig vet du väl.
Blev förresten väldigt sugen på nattfoto för övrigt, särskilt gator med äldre hus.

Jenny: Tackar, tack! Har du fått igång din?

Mira sa...

Snyggt!

reneesfotoblogg sa...

Tack Mira!