tisdag 17 april 2012

"Vesset"





9 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Identifierar mig med den tredje bilden: En skönhet som börjar hänga betänkligt.

Den är urläcker.

reneesfotoblogg sa...

Nilla: Det hänger inte, det är jordens dragningskraft som verkar. För övrigt så är det vackert att bli gammal, det syns ju på blommorna.

Anonym sa...

Tänk att få åldras med skönheten hos sidencrêpe. Det vore nåt det. Blir nog som gammal skrynklig bomull antar jag.

Annika

bakom berget sa...

Ja, det är väl ungefär så där man är just nu. Gammal och vacker.
Eller hur!

Christina sa...

Oj, bilden i mitten - den var läcker!

reneesfotoblogg sa...

Annika: Bäckobölja på vissa delar och manchester på resten för att man skulle bli något siden-sammetaktigt är väl inte att tänka på.

Åsa: Just så tänker jag!

Christina: En del blommor blir bara vackrare för varje dag.

Rajson sa...

Attans trodde det var en bild på en snöboll när jag såg "tumnaelbilden".Vågade knappt kika då jag som är en stor älskare av sn(under rätt årstid) är nästan gråtfärdig när denna vita vara öser ner med jämna mellanrum.
Destå gladare blev jag av dina vackra tolkningar av en av alla mina favvo blommor!
Mitt motto är "Det är lättare att åldras om man aldrig levt genom sitt utseende". Tänk vad pengar jag sparar som inte behöver jaga ungdomen med mirakel krämer!

Rajson sa...

Jösses vad illa jag stavar!
Sory!

reneesfotoblogg sa...

Rajson: Min salig svärmor sa alltid: Skönhet förgår men fulhet består men när det gäller Ranunkel och många andra blommor så är det nästan tvärtom. Fast man kanske ska vara fotograf för att se det?