tisdag 3 april 2012

Take of.....

.....för påskkärringarna....

10 kommentarer:

B-O sa...

Du får skynda dig om du ska iväg Renée så att du även kan följa med till Hornborgarsjön på fredag ;-) Riktigt häftig bild!

reneesfotoblogg sa...

B-O: Tänkte jag skulle ta kvasten dit istället så att jag kan landa mitt bland dom andra tranorna.
Vilket scoop det skulle bli för alla fotografer.

Lena Börjesson (Liisanantti) sa...

He he då blir det väl bara en galen kvastkärring att fota den dagen :)

reneesfotoblogg sa...

Lena: En?

bakom berget sa...

Jag tror ta me faan att jag ska prova att gå på räcket över.

Rajson sa...

Jag ser ljuset i tunneln.....eller så är det bara påskledigheten som hägrar.
Urläcker bild i vilket fall som helst.
Eftersom det utlovas en uppfriskande morgon(minus5-6grader)har jag laddat för en soluppgång hos tranorna imorgon.
Toka, sade maken och gick och lade sig. Vad kan han mena med det....?Det är väl helt normalt att gå upp 5 på sin sovmorgon?

reneesfotoblogg sa...

Åsa: Fasten seatbelt! No smoking!

Rajson: Det är helt normalt om du frågar mig, i all synnerhet den ljusa årstiden. Hoppas du får bra bilder på tranor i den uppgående solen. Ska bli spännande att se.

oumberligating sa...

Vilken fin blogg jag hamnade på, härliga livsbejakande bilder måste jag säga, egentligen så letade jag efter en annan blogg, men den här duger fint!
Glad Påsk föresten!
Mvh ifrån Oumberlige Peter!

reneesfotoblogg sa...

Peter: Du är inte okänd för mig, har varit och fluktat hos dig några gånger troligen genom Monas Universum. Kan det stämma? Hur som helst så är du hjärtligt välkommen och Glad Påsk på dig också!

Unknown sa...

This is so beautiful and mysterious, what can we find out there. Verkligt vackert.
Glad Påsk
Henrietta