torsdag 20 januari 2011

Pyssel och knåp

I flera dagar har jag försökt få till en hemsida.
Inte en som man betalar för utan en gratis för jag gillar gratis.
Inte behöva DreamWeawer eller något annat HTLM-herioglyfer utan vanligt bonnförstånd.
För om det är något jag har så är det just det, av naturliga skäl.
Bonnförstånd kan man ha i det vanliga livet men i IT-världen så existerar inte det kan jag meddela, om det nu var någon som trodde det.
Skam den som ger sig för se på fan, fick jag inte till det till slut.
Det tog fyra dagar förstås.
Inget avancerat, tro inte det men möjlighet att lägga bara bilder och byta lite då och då.
Skulle det till äventyrs vara någon som vill titta så är adressen här: http://www.wix.com/reneehelge/fotografi
Om det skulle vara någon annan som är intresserad av en egen sida så är det bara att gå in på www.wix.com och som sagt, det är gratis om man inte vill uppgradera för då kostar det.

4 kommentarer:

bakom berget sa...

Såå bra! Jag har just varit in och kollat!
Åsa.

Sessan sa...

Fin fin sida.

Anonym sa...

Snyggt.

Annika

Lisette sa...

Grattis till en jättesnygg start! och tack för tipset, . Kanske kanske någon gång... ;)