onsdag 15 april 2009

Har funderat länge......

... på en sak.
Varför bloggar man?
Jag googlade på frågan och ..........herrejösses!
Anledningarna var ju fler än jag hade kunnat läsa.
En annan fråga: varför läser människor BlondinBellas blogg?
Det är den mest lästa bloggen i Sverige!
Där står ju absolut ingenting! Dag ut och dag in!
Hur jag vet? Jag var inne häromdagen och gjorde ett svep för att kolla.
Vad säger det om intelligensnivån på dom som läser den.? Eller läser var väl att ta i, tittar på bilderna snarare.
Då kanske man ska vara tacksam att så få läser ens egen blogg.
Eller?
Nu körde jag allt ut hakan lite för långt kanske.
mvh R

4 kommentarer:

ullrika sa...

antar det är samma typ av mänska som läser hennes blogg som köper aftonbladet, expressen och hänt extra!

visserligen är det mig egalt, men jag är ändå glad att inte tillhöra denna grupp på något vis :)

reneesfotoblogg sa...

Och ändå, dom är ju så många. Kanske är det jag som inte fattar poängen?
Aha, jag vet! Jag är för gammal!
Fast "Vänt i häcken" och dylika magasin har jag aldrig känt mig frestad att köpa, inte ens när jag var yngre.
mvh R

Anonym sa...

Jag håller med dig! Jag stannar ofta upp och tänker "Varför bloggar jag?" Och kan också bli förbluffad över hur stor det här med bloggandet blivit, för att inte tala om alla modebloggar! Och vad gjorde folk innan bloggandet började?

reneesfotoblogg sa...

Anledningarna är antagligen lika många som det finns bloggar.
För många är det nog bekräftelse, tror jag (kvasipsykologi).
mvh R