tisdag 7 juli 2015

En liten fotoutställning....

....på Café Tuvatorp!
Med betoning på liten!
Men vill du äta gott och njuta av atmosfären så har du kommit till det rätta stället.
Och gillar du tomtar och troll så kan du riktigt grotta in dig för det kryllar av dom och alla är handgjorda av Elinor som tillsammans med sin man Raymond driver caféet.
Du kan sitta i ladugården, ladan, på altanen eller ute i trädgården och proppa i dig av alla hemmagjorda godsakerna. 
Och jag lovar att du kommer bli mätt!


4 kommentarer:

Lotta sa...

Jag googlade på det och det ser ju hur mysigt ut som helst! Kul med tips i sommarsverige! Må så gott! /Lotta

Siwan sa...

Det där låter lockande både vad gäller förtäring, bilder och annat sevärt.




reneesfotoblogg sa...

Lotta: Väl värt ett besök om man har vägarna åt det hållet!

Siwan: Jag beundrar dessa människor som lyckas skapa något så trevligt, långt från storstan och med hårt arbete.

Lotta sa...

kan inte låta bli att skratta, dubbelskit, fast det inte alls är kul med sniglar. Peppar, peppar det kryllar av dem runt omkring oss med än så länge har jag inte sett nån i trädgården. Hursomhelst så var vi hos kompisar i helgen och de hade haft massor av sniglar ända tills de skaffade sin gräsklipparrobot, nu har de inte en enda!! Nu vet ju inte jag hur stor trädgård du har, vår känns alldeles to big för en robot! Idag har vi börjat jakten på flyghavren, grrrr, hittade mer än jag räknat med, men vädret är perfekt att gå i, lite duggregn och kallt! Förmodar att ingen mer än jag gillar det vädret :-) Må så gott och tack för alla dina kommentarer, de värmer! Kram Lotta