fredag 17 april 2015

Idag för åtta år sedan......

.....gjorde jag mitt första inlägg här.
Det var nervöst ska jag säga.
Och hur har det gått?
Från början var det tänkt att det bara skulle vara ett plank för mina bilder men tidvis har ju bloggen fungerat som en klagomur också.
Ibland har jag gjort inlägg varje dag och ibland har det varit torka.
Trots att jag inte har vare sig mode, inredning eller skvaller och dessutom inte är flitig med att kommentera på andra bloggar så har det fungerat ganska bra.
Det har hänt att jag tänkt avsluta och tacka för mig men det stannar vid en tanke.
Så jag kör väl en vända till.

6 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Trevligt för oss om du vill köra på ,trevlig helg ,Nette

Lotta sa...

Så trevligt att du fortsätter! Glad vår! /Lotta

reneesfotoblogg sa...

Tusen tack och trevlig helg!

DDT sa...

Ett något försenat grattis på bloggens födelsedag!

Anneli - A'la Foto sa...

Nu är jag sen till tusan känner jag men vill ändå inflika ett grattis och dessutom, slå bort de tankarna. Jag älskar dina bilder, dina satiriska och underhållande texter så fortsätt! Och tack för att du delar med dig och har gjort i åtta år. jag har inte varit med så länge men ett tag i alla fall...tänker jag!

Lycka till inför de kommande åtta åren (blev nu nyfiken att ta reda på hur länge jag bloggat! Måste genast ta reda på!)

reneesfotoblogg sa...

Denna där: Tackar så mycket!

Anneli: Det var rara ord och det värmer. Tusen tack!