måndag 16 mars 2015

Färdigt......



5 kommentarer:

Lotta sa...

Jätte gulligt, förmodar att det är ett nytt under som ska få så fina kläder!
Må så gott! /Lotta

reneesfotoblogg sa...

Lotta: Jodå, om några månader så får vi se om allt passar. Så får jag bestämma om det ska bli höger eller vänsterknäppning.

Rajson sa...

Vad du är duktig!
själv köpte jag garn för flera månader sen men har inte kommit igång!
Har just smugit iväg en stund till ett fik för "egen tid". Lille Gustav är sp GO men det är skönt att vila en stund. En vecka i en trång stuga kan nästan bli för bra med en 8:månaders super effektiv pojk. Finns bara två lägen.Världens gladaste eller jätte arg.
Men underbar är han så klart!

reneesfotoblogg sa...

Rajson: "fullt ös medvetslös" brukar Huliganen säga. 8 månader då finns det inga mittimellanläge kan jag tänka. Jag bävar lite för det var ju dryga 16 år sedan sist och då var jag inte så involveerad av olika skäl men nu hoppas jag att jag ska få vara farmor på riktigt.

Mian sa...

Fina milda färger!