lördag 6 oktober 2012

Fler bilder från igår morse....





11 kommentarer:

Karen @ Pieces of Contentment sa...

Wow, the play of light in your last photo is stunning! Beautifully composed.

bakom berget sa...

God morgon!
Här har vi VITA gräsmattor nu på morgonen och det är så vackert.
Sååå fina bilder du tar! verkligen läckert.
Ha en skön helg och må så gott!

Åsa.

Unknown sa...

OMG hur underbara ljus.

Anna sa...

Autumn light... so wonderful specially in the second photo... I love it, Renée!
Greetings Anna

Rajson sa...

Älskar det där glitret. Tänk vad vackert det är med lite kontraster mellan något enkelt och en skön bakgrund.
Såg väldigt spännande med fotomässa. Brutus lyssnade jag på i Sthl några år sedan,spännande och vilka foton! Men tänk vad vi kunde åstadkomme med rätt utrustning, tid på rätt plats i veckor....?!
Hade varit kul att åka på mässan men som vanligt är det fullt upp.
HAr anmält mig till Naturfotmäsaan i Vårgårda i år.VAr en snabbis där förra året,många viktiga men....
HA dey gott!

Mina Gouldsamadiner sa...

Ojoj snyggt.Jag gillar dom...
Mvh Kicki

Lotta sa...

Vilka fantastiska bilder jag blir stum.
Vilken tur att du tittade in till mig så att jag fick se allt detta vackra.
Här skulle jag kunna sitta hur länge som helst och bara njuta.
Tusen tack för att du delar med dig av härligheten.
Kramizzzzz
Mysig söndag

reneesfotoblogg sa...

Sunshine: Thanks a lot!

Åsa: Fick skrapa rutorna på bilen i går morse!!!!!

Henrietta: Kiitos! (not sure about the spelling)

Anna: Many thanks and greetings to you to.

Rajson: du skulle varit där!

Kicki: Tusen tack!

Lotta: Vad trevligt, välkommen och tack för rara ord!

Anonym sa...

När jag ser dina bilder blir hösten plötsligt alldeles överkomlig. Det ÄR ju vackert!
Irene

reneesfotoblogg sa...

Irene: Till helgen ska vi till Klippan och fota höstfärger och jag förväntar mig att det ska spraka!

mammakero sa...

Vilket ljus! Vilka underbara bilder! Sista är min absoluta favorit, men den andra ligger nära!!