söndag 20 mars 2011

Säkert!

Greeting from Hong Kong !!!
 
An arab made a fixed deposit of $24,500.000.00 in my bank branch  where am a director and he died with his entire family in the war leaving behind no next of kin,if you choose to stand as my deceased client's next of kin. if interested mail me at the address below:
ming.yang@nba2k.com.cn
 
Yours Truly,
Ming Yang.
 
Tror jag ska svara på detta mailet.
Jag kan säkert passera som arvinge i rakt nedstigande led från en av pengar nerlusad och död arab.
Blond och blåögd som jag är.

3 kommentarer:

em sa...

Undrar om det verkligen finns någon som går på de där mejlen.
Hade jag fått en krona för varje mejl av det slaget skulle jag kanske inte vara rik, men ha lite nålpengar att röra mig med.
Margaretha
som har små fordringar

reneesfotoblogg sa...

Margaretha: Det finns det, om man får tro media. Eller fanns, för några år sedan. Man får väl hoppas att människor blivit klokare. Fast det är tveksamt förstås.
mvh R

Tuvstarr sa...

Grattis! ;-)