söndag 6 december 2009

Lager på lager



Min lille kompis Ludvig som har de vackraste ögonen.

5 kommentarer:

Lisette sa...

WOWWWWWW vilken bild! Hur bär du dig åt???

reneesfotoblogg sa...

Man tager ett stycke barn och sätter på en pall så att ljuset faller vackert........

Lisette sa...

Aha! Jag visste att det fanns en hake någonstans. Jag har inte något så vackert barn att sätta och inte någon pall heller;))
Skönt då kan jag släppa min prestationsångest!

reneesfotoblogg sa...

Du är ju en fena på att måla och skulptera......
Lilla Ludde är förresten barnbarn till en god vän och en rolig prick som kan kläcka ur sig de mest tokiga saker som kanske inte alltid lämpar sig och som inte alls stämmer med det änglalika utseendet.
mvh R

Lisette sa...

Det var skönt att höra! Det gör ju den lille pricken ännu mer underbar.
Jag får nästan alltid ångest av sånt som är helt perfekt ;)