fredag 26 juni 2015

Här kommer lilla Kalle håhå jaja....

....bärande på sin nalle.....








11 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

sååå söt, bild nr 3 fenomenal ,trevlig helg ,nette

reneesfotoblogg sa...

Nette: Outgrundliga ögon! Hoppas du får en solig och varm helg!

Lotta sa...

Vilket underverk! Får man verkligen vara så där söt??? Jag njuter i fulla drag av mina små barnbarn 3 och 4½ månad gamla! Trevlig helg! /Lotta

Karen @ Pieces of Contentment sa...

Such sweet baby photos!

reneesfotoblogg sa...

Lotta: För en farmor/mormor så är dom det sötaste som finns.
3 och 4½ månader, då börjar personligheterna att komma fram och tänk vilka sommarlov dom kommer att ha tillsammans hos er om några år!
Den här lille äter, sover och kikar runt lite förundrat ibland.

reneesfotoblogg sa...

Karen: Thank you! This is my new grandchild, just seven days old.

Juliana sa...

Very cute baby portrait session!
God bless that child!
Have a great Sunday!

xoxo, Juliana | PJ’ Happies :)

reneesfotoblogg sa...

Juliana: Thank you so much and the same to you!

Rajson sa...

Jössenamn vilken goding! Får akut längtan efter min, har inte sett honom på TVÅ hela veckor. Gör ont i mormors hjärta.
Vilken tur ditt underverk har som har en mästerfotograf till farmor!

Lena Börjesson (Liisanantti) sa...

Så fin han är lilla Kalle och fotad lär han bli i framtiden :)

reneesfotoblogg sa...

Rajson: Två hela veckor! Jag funderar på att slänga ut Husbonden för han är förkyld så lilla Kalle har inte varit här sedn i förrgår och jag har abstinens redan!

Lena: Det kan du tro!