söndag 31 mars 2013

Har jag sagt......

.....att jag gillar tulpaner?




11 kommentarer:

Karen @ Pieces of Contentment sa...

I love tulips too (but they don't like our climate). Your first photo looks amazing, so beautiful!

reneesfotoblogg sa...

Thanks a lot Karen!

Lena sa...

Vi är några som gör det :-)
Tack för alla fina bilder på tulpaner och annat, jag blir lika glad varje gång jag går in här.

reneesfotoblogg sa...

Lena: Väl bekomme!

Rajson sa...

Dubbla tulpaner är mina favvo i alla de färger. Kan aldrig få nog verken live eller som här hos dig!
Jo,jo kom ner flera cm.....närmast husgrunden!

HWIT BLOGG sa...

Vackert..sååå vackert...

Hälsningar från ett snöigt Öland och Titti

reneesfotoblogg sa...

Hej Titti! Tack och välkommen in till mig.

Katarina sa...

Det syns i dina bilder. Så otroligt fina!

reneesfotoblogg sa...

Tusen tack Katarina!

Unknown sa...

OMG the first one is SO gorgeous. I don't know what it is but there something special on that one. I have now watching it some minutes and it is just getting better and better, beautiful.
Kram Henrietta

reneesfotoblogg sa...

Henrietta: Tusen tack och kram till dig också! Och tack för inspiration!