torsdag 29 september 2011

Uppror!

På förekommen anledning startas härmed UPPROR MOT FÄSTINGAR OCH ÄLGLUS!
Enligt min mening så har dessa odjur inte existensberättigande.
Död åt FÄSTINGAR som bara sprider eländes elände.
Huliganen fick börja stark medicinering för Borrelia i måndags t. ex.
Död åt ÄLGLUSEN bara för att dom är så satans äckliga och gömmer sig i håret eller pälsen och är "hart när" omöjliga att "knusa" ihjäl. 
Jag lägger dom på diskbänken och försöker spetsa med en vass kniv så nu är den blanka ytan full med knivstick.
Dom är snabba dom djävlarna!
Och har man lyckats dela dom på mitten med kniven så springer ändå framdelen runt som en förgiftad råtta,TVI VALE FÖR SÅDANA FLYFÄ!

8 kommentarer:

Mina Gouldsamadiner sa...

Håller med,älglus är för jävla äckliga,när man känner hur dom kryper runt i nacken...
Och fästingar...en hund dog för mig som fick borrelia/ehrlichia,levern la av till slut...
//Kicki

Lena Börjesson (Liisanantti) sa...

Säg till när tåget går för det upproret!! Jag ställer upp helhjärtat!

Lippe sa...

Odjur!!! Fästingar tycker jag inte är så vidriga i själva längre för jag har vant mig men jag avskyr dem för all smitta de sprider!! Alla mä'nniskor här ute och djur också för den delen har haft Borrelia! Och älglusen avskyr jag!! Vidriga, vidriga kryp!! Vet du att de biter av sig vingarna när de bestämt sig för att bo i din hårbotten?! Och de asen klamrar sig fast så man knappt får bort dem!
Ja, jag är med och protesterar!!

reneesfotoblogg sa...

Vi kanske ska skriva på en protestlista och uppvakta regeringen? Den byn som hade så förjolat med mygg fick ju tillåtelse att spruta med gifter för att minska på flygfäna. Men det är väl att ta i?

Lisette sa...

Var ligger listan? jag har redan skruvat av huven på bästa bläckpennan!

Mian sa...

Jag är på!

Christina sa...

Om det är något som kommer att överleva ett kärnvapenkrig så är det fästingen och älgflugan :-(
Kan man ge dem preventivmedel?

reneesfotoblogg sa...

Christina: Det kan man! Nästa gång jag får en älglus på mig så ska jag göra följande:
Dra ut, vika, och riva av mot den tandade kanten!
Förutsatt att det är en älglus av manligt kön förstås!